Jurassic Park: Survival
1993 yapımı çok sevilen Jurassic Park filminde yaşananların ertesi günü Isla Nublar'a dönerek tek oyunculu bu aksiyon-macera oyununda, birinci şahıstan deneyimleyeceğiniz aksiyon dolu heyecan verici bir maceradan InGen çalışanı Dr. Maya Joshi olarak sağ çıkın.
Tepki gösteren vahşi hayvanlar, dinozorlar ve şaşırtıcı başka tehlikelerle dolu, her ayrıntısıyla gerçeğe dönüşmüş Isla Nublar'da maceralara atılın. İkonik devasa park kapılarından, Ziyaretçi Merkezi'ne kadar ve daha birçok unsurla Jurassic Park'ın bu şekilde gerçeğe dönüştüğünü daha önce hiç görmediniz.
Parkı keşfedip tehlikeleriyle yüzleşin. Isla Nublar'da kol gezen sayısız tehlikeye göğüs germek için elinizdeki tüm kaynakları kullanarak akıllı çözümler bulun.