Jurassic World Evolution: Carnivore Dinosaur Pack
Unleash three new carnivorous dinosaurs into your park and witness the chaos they create. These menacing predators will challenge any park manager. Don’t underestimate them, the success of your park is at stake.
This carnivorous dinosaur is from the Triassic period. Herrerasaurus has a long narrow skull with lots of serrated teeth for tearing into the flesh of its prey and has a special joint in its lower jaw to hold down its prey with a vice-like grip.
Features large spines running along it’s back giving it a name that translates to “high-spined lizard”. This large muscular theropod is a force to be reckoned with.
May be a small two-legged dinosaur from the middle Jurassic period with a distinctive nasal crest, but it is also an ancient relative of the mighty Tyrannosaurus Rex!