Jurassic World Evolution: Carnivore Dinosaur Pack
Ten mięsożerny dinozaur pochodzi z okresu triasowego. Herrerazaur posiada długą, wąską czaszkę z dużą liczbą ząbkowanych kłów, które służą mu do wbijania się głęboko w ciało ofiary — a także specjalny przegub w dolnej szczęce do przytrzymywania zdobyczy w sposób przypominający pracę imadła.
Może to i mały dwunożny dinozaur ze środkowego okresu jurajskiego z charakterystycznym grzebieniem nosa, ale jest to również starożytny krewny potężnego tyranozaura!