Jurassic World Evolution: Claire's Sanctuary
Czas ucieka! Niegdyś uśpiona góra Sibo może wybuchnąć w każdej chwili, powodując ponowne wyginięcie dinozaurów z wyspy Isla Nublar. Wskocz do akcji u boku byłej kierowniczki operacyjnej Jurassic World, Claire Dearing, i wspólnie podejmijcie misję ratunkową, aby ocalić te wspaniałe stworzenia.
Podczas gdy musicie ewakuować dinozaury z wyspy możliwie jak najszybciej, tajemnicza choroba uniemożliwia ich transport do bezpiecznego miejsca. Wspólnie ustalcie przyczynę choroby, opracujcie i podajcie lekarstwo oraz odeślijcie dinozaury do ich nowego, bezpiecznego domu. Zgodnie z filozofią Claire dotyczącą zapewnienia dinozaurom odpowiednich warunków do życia, stwórz wzorcowe siedlisko ekologiczne na rajskiej wyspie Sanctuary i znajdź równowagę pomiędzy potrzebami dinozaurów a realiami prowadzenia komercyjnego parku.
Oprócz nowej kampanii, Jurassic World Evolution: Claire's Sanctuary wprowadza całkowicie nowe struktury, cechy i trzy nowe dinozaury — albertozaura, euoplocefala i uranozaura — stawiając przed Twoimi wyspami zupełnie nowe wyzwania.
Nowe cechy paleobotaniki i nowa szklarnia pozwolą badać i rozwijać wymarłe gatunki roślin dla wybiegów dinozaurów, a nowy terenowy przejazd po parku („Jurassic Tour”) dla odwiedzających może być teraz zainicjowany ze specjalnego, zupełnie nowego budynku.