Jurassic World Evolution: Claire's Sanctuary
Zaman azalıyor! Bir zamanlar uykuda olan Sibo Dağı'nın her an patlaması bekleniyor ve Nublar Adası'nın dinozorlarının soyunu yeniden tehdit ediyor. Eski Jurassic World Operasyon Yöneticisi Claire Dearing ile aksiyona balıklama dal ve bu görkemli yaratıkları kurtarma görevinde onunla birlikte çalış.
Dinozorları bölgeden sağ çıkarmak için bir baskı olsa da gizemli bir hastalık dinozorları etkiliyor ve güvenliğe sevk edilmelerini engelliyor. Hastalığın sebebini bul, bir tedavi geliştirerek uygula ve dinozorları güvenli ve yeni bir eve gönder. Claire'in dinozor sağlığı konusundaki ideallerini takip ederek Sanctuary cennet adasında örnek bir ekolojik habitat yarat ve dinozorların ihtiyaçları ile ticari bir park işletmenin gerçekleri arasındaki dengeyi kur.
Jurassic World Evolution: Claire's Sanctuary, yeni hikâyenin yanı sıra tamamen yeni yapıları, özellikleri ve adalarına yeni mücadeleler getiren üç yeni dinozoru (Albertosaurus, Euoplocephalus ve Ouranosaurus) içeriyor.
Yeni paleobotanik özellikler ve yeni Greenhouse tesisi sayesinde dinozorlarının yaşadığı bölgeler için nesli tükenmiş bitki türlerini araştırabilecek ve geliştirebileceksin. Ayrıca park ziyaretçileri için yeni off-road "Jurassic Tour" kamyon turu kendine ait yeni binasından yola çıkarılabilir.