Jurassic World Evolution: Herbivore Dinosaur Pack
Increase the diversity of your park with the addition of three new distinct herbivores.
The Jurassic World Evolution: Herbivore Dinosaur Pack adds three unique sociable plant eaters that are a great addition to any vibrant park.
With a name that means ‘even head’, Homalocephale sports a flat, thickened, wedge-shaped skull used as a tool for head-butting.
Preferring forested habitats, Dryosaurus rely on their speed and dexterity. They use their stiff tail while running as a counterbalance.
One of the smallest Sauropods, they measure around 9 meters long. Despite their long neck, Nigersaurs are grazers, feeding from plants close to the ground.