Jurassic World Evolution: Herbivore Dinosaur Pack
The Jurassic World Evolution: Herbivore Dinosaur Pack dodaje trzech wyjątkowych, towarzyskich zjadaczy roślin, którzy będą świetnym dodatkiem do każdego tętniącego życiem parku.
Homalocefal — którego imię oznacza „równa głowa” — posiada płaską, pogrubioną czaszkę w kształcie klina, która umożliwia mu zadawanie potężnych ciosów łbem.
Ten jeden z najmniejszych zauropodów ma zaledwie 9 metrów długości. Pomimo swojej długiej szyi, nigerzaury żywią się głównie roślinami znajdującymi się tuż przy ziemi.