Jurassic World Evolution: Herbivore Dinosaur Pack
Jurassic World Evolution: Herbivore Dinosaur Pack, herhangi bir hareketli parka harika bir eklenti olacak üç benzersiz sosyal otoburu oyuna getiriyor.
"Düz kafa" anlamına gelen bir isme sahip olan Homalocephale, kafa tokuşturmak için düz, kalın, kama şeklindeki kafatasını bir araç olarak kullanır.
Ormanlık habitatlarda yaşamayı tercih eden Dryosaurus hızına ve çevikliğine güvenir. Koşarken dengesini sağlamak için sert kuyruğunu kullanır.
En küçük Sauropods'lardan biri olarak bilinen bu tür yaklaşık 9 metre uzunluğundadır. Nigersaurus, uzun boynuna rağmen yere yakın bitkilerle beslenen bir otoburdur.