Jurassic World Evolution: Return To Jurassic Park
1993'te yayınlanan ikonik filmdeki olayların ardından her şeyin başladığı adaya geri dönmeye davetlisin.
Bu paket, Main Gates ve Jurassic Park Tour gibi Jurassic Park'tan ilham alan turist aktiviteleri, iki yeni dinozor (Compsognathus ve Pteranodon), efsane görünüm çeşitleri ve çok daha fazlasını içeriyor.
Ayrıca 1993'teki filmden ilham alan arayüz ve envanter ile mevcut tüm Jurassic World Evolution mücadele ve sandbox seviyelerini oynatabilirsin!