Jurassic World Evolution: Secrets of Dr. Wu
Staw czoła najtrudniejszemu wyzwaniu! Głęboko pośród archipelagu Las Cinco Muertes skrywa się nowa, intrygująca historia, zawierająca fabularne misje od doktora Henry'ego Wu, który pozostaje nieustannie oddany swoim badaniom nad tworzeniem hybrydowych dinozaurów.
W miarę rozwoju historii przekonasz się, że doktor Wu ma dostęp do nieznanych dotychczas miejsc, w tym do swojego ukrytego ośrodka rozwoju hybryd — utrzymywanego w tajemnicy nawet przed Hammond Foundation. Wszystkie te obiekty znajdują się pośród dwóch nowych lokacji na wyspach Isla Muerta i Isla Tacaño.
Wykonywanie misji i kontynuacja programu doktora Wu przyspieszy Twoje badania, prowadzące do odblokowania genu maskującego Indominusa Rexa. Indominus Rex może wtopić się w otoczenie i wykonać atak z zaskoczenia, więc nie spuszczaj go z oczu!