Jurassic World Evolution 2: Kretase Kampı Dinozor Paketi
Dr. Henry Wu'nun ilk melez yaratıklarından olan Scorpios Rex gerçekten de ürkütücü bir etoburdur. Kan kırmızısı gözleri, kömür karası pulları, dikkat çekici dikenleri ve çentikli, pürüzlü dişleri bu etkileyici türün simgeleri olmuştur. Saldırgan doğasıyla bilinen bu yaratık aslen şimdiye dek sergilenmeye uygun bulunmamıştı.
Kafatasını süsleyen ibikten adını alan Monolophosaurus Orta Jura dönemine ait orta büyüklükte bir etoburdur. Kendisine has ibiği kükreyişlerini şiddetlendirir ve diğer Monolophosauruslarla iletişim kurmasına yardımcı olur.
Ouranosaurus, geniş sürüler hâlinde yaşayan barışçıl bir otoburdur. Bir Ouranosaurus'u tek başına tutmak tavsiye edilmemektedir çünkü tek başlarına kaldıklarında kafeslerinden kaçtıkları ve misafirleri paniğe sürükledikleri bilinir. Ouranosaurus uzun bir buruna ve sırtlarında develerdeki gibi bir hörgüce benzer, uzun omurga kemiklere sahiptir.
Deri görünümlü dikenlerle kaplı olmasına rağmen Kentrosaurus aslında bitkileri ısırıp koparmak için gagasını kullanan uysal bir otoburdur. Stegosaurus'un küçük bir türü olan Kentrosaurus tehdit altında kendisini korumak için her iki omzunda bulunan uzun dikenleri ve kalçasından kuyruğuna kadar yer alan daha küçük dikenleri kullanır.
Parkınızda Baryonyx üçlüsü Grim, Limbo ve Chaos'a, Carnotaurus Toro'ya, Ankylosaurus Bumpy'ye ve Tyrannosaurus Rex Big Eatie'ye hayat verin. Dahası Parasaurolophus Lux'tan ilham alınan, karanlıktan parlayan iki kaplamayla da konuklarınızı cezbedin.
2 Parasaurolophus Lux kaplaması - Lux 1 (karanlıkta parlar), Lux 2 (karanlıkta parlar)