Jurassic World Evolution 2: wydanie Deluxe w przedsprzedaży
Jurassic World Evolution 2 to długo oczekiwana kontynuacja przełomowej, wciągającej gry Jurassic World Evolution wydanej w 2018 roku przez firmę Frontier. Nowa odsłona wprowadza porywającą kampanię fabularną, niesamowite funkcje i zachwycające, dokładnie odwzorowane dinozaury. Dzięki tym elementom oraz dodatkowym konstrukcjom i szerszemu wachlarzowi opcji personalizacji najnowszy tytuł z serii Jurassic World jest jeszcze większy, lepszy i bardziej autentyczny.
Poznaj całkiem nową, wciągającą historię, która rozgrywa się po przełomowych wydarzeniach przedstawionych w filmie Jurassic World: Upadłe królestwo. Kieruj działaniami mającymi na celu ochronę oraz ograniczenie rozprzestrzeniania się dinozaurów i współpracuj ze słynnymi bohaterami kultowej serii, takimi jak dr Ian Malcolm (Jeff Goldblum) i Claire Dearing (Bryce Dallas Howard).
Dzięki trybowi Teoria chaosu możesz odtworzyć najważniejsze sceny ze swoich ulubionych filmów — ale w nieco zmienionych wersjach. Poznaj hipotetyczne scenariusze oparte na kultowych filmach Jurassic World i Jurassic Park rozgrywające się w dobrze znanych lokacjach ze wszystkich pięciu części cyklu. Wejdź do niesamowitego świata serii Jurassic World i przekonaj się, czy poradzisz sobie z całkiem nowymi wyzwaniami. Postępuj ostrożnie, bo Twoje działania mogą mieć nieprzewidziane konsekwencje.