Jurassic World Evolution 2: Hâkimiyet Biosyn Genişletmesi
Jurassic World Evolution 2'ye yönelik bu, şimdiye kadarki en büyük İndirilebilir İçerik, Jurassic World Dominion'daki olaylardan esinlenilmiş yeni, kapsamlı bir sefer sunuyor. Claire Dearing (Bryce Dallas Howard tarafından seslendirildi), Dr. Alan Grant (Sam Neill tarafından seslendirildi) ve Dr. Ellie Sattler (Laura Dern tarafından seslendirildi) gibi ünlü karakterler ile beraber çalışın. Ek olarak çok istenen tüylü dinozorlar gibi tüm yeni tarih öncesi türlerle tanışın. Jurassic World Dominion'dan ilham alınarak yaratılan yeni Kaos Teorisi senaryosunu oynayın. Yeni heyecan verici oyun mekaniklerini keşfedin ve daha fazlasını yapın.
Kendinizi Jurassic World Dominion hikâyesi üzerine kurulan yeni, heyecan verici bir seferin içine bırakın. Filmlerden esinlenerek yaratılmış yeni binalar kullanarak Biosyn Genetics Araştırma Tesisi'ni kurun. Kehribar içinde hapsolmuş DNA bulmaları için bilim insanlarını gönderin. Yeni etkileyici türler sentezleyerek onları kuluçkaya yatırın ve çeşitlilik gösteren davranışlarını gözlemleyin. Hikâye ilerledikçe seri boyunca boy gösteren ünlü karakterler ile bir araya gelin.
Jurassic World Dominion'da yaşanan olaylardan ilham alınarak yaratılan yeni sürükleyici 'alternatif' senaryoyu oynayın. Çam ormanları, karlı tepeler ve geniş ovalardan oluşan Sierra Nevada'da kendi tesisinizi yaratıp dinozorlar için bir yuva kurun. Yeni dinozor-boğuşma mekaniğiyle sürüleri hızlı bir şekilde toplayın ve yeni güvenlik önlemleriyle güvende olduklarından emin olun.
Kehribar madenlerini derinlemesine kazarak ender genomları ortaya çıkarın ve tüylü tarih öncesi türleri yaratın. Bir çok inşa aşamasından geçerek kendi araştırma tesisinizi geliştirin. Görünmez çitler inşa ederek dinozorlarınızı kontrol altına alın. Biosyn Genetics Hyper Loop taşıma ağı ile çalışanlarınızın tesis içinde rahatça hareket etmesini sağlayın.
Parkınızı göz alıcı yeni türlerle genişletin. Bu türlere uzun zamandır beklenen tüylü dinozorlardan Therizinosaurus ve vahşi etobur Pyroraptor dâhildir. Oyuncuların çok sevdiği dinozorların görünümlerini altı etkileyici kaplama ve iki inanılmaz varyant ile değiştirin.