Jurassic World Evolution 2: Hâkimiyet Malta Genişletmesi
Universal Pictures ve Amblin Entertainment tarafından yapılmış Jurassic World Hâkimiyet'teki dramatik olaylardan önce geçen bu hikayede Akdeniz'in sıcak sularındaki üç farklı yerdeki birden fazla dinozor tesisini yönetmeye çalışacaksın. Jurassic World Evolution 2: Hâkimiyet Malta Genişletmesi'nde göz alıcı yeni türleri, üç yeni adayı, Malta'dan esinlenilmiş binaları ve yepyeni bir seferi keşfet.
Jurassic World Hâkimiyet'te yaşanan olaylardan önce Malta'daki yeni bir şirketin yönetimini üstlen. Akdeniz'de bulunan üç farklı mekânda dinozor parkları kurarken Cabot Finch ve filmlerdeki ana karakterlerden Kayla Watts (DeWanda Wise tarafından İngilizce seslendirildi), Soyona Santos (Dichen Lachman tarafından İngilizce seslendirildi), Barry Sembène (Omar Sy tarafından İngilizce seslendirildi) ve Lewis Dodgson (Campbell Scott tarafından İngilizce seslendirildi) gibi karakterler ile beraber çalış.
Velociraptor kuzenlerinden bile daha yırtıcı diyebileceğimiz Atrociraptor'un daha iri bir gövdesi ve daha köşeli bir burnu vardır. InGen'in özel tasarım dinozorları arasında olan bu türde renkler, dinozordan dinozora çok büyük farklılık göstermektedir.
Yaklaşık 250 milyon yıl önce yaşamış olan bu tür kısa ve sıska bir otçuldur ama güçlü ön ayaklara ve tuhaf şekilli bir kafatasına sahiptir. Lystrosaurus, uzun dişlere ve yeşillikleri koparmak için kullandığı boynuzlu bir gagaya sahiptir.
Kendine has bir kafa üstüne sahip olan yırtıcı Oviraptorun benzersiz bir tüylü görünümü vardır. Başlarda diğer dinozorların yumurtalarını çaldığına inanıldığı için "Yumurta Hırsızı" olarak bilinen bu türün aslında boyuna göre çok güçlü bir çeneye sahip olan bir hepçil olduğu anlaşıldı.
Ufak bir etçil ve yaşamış en küçük Tyrannosauroidlerden biri olan Moros Intrepidus, meşhur akrabası T. Rex'in tırnağı kadardır diyebiliriz. Ufak tefek görünse de hızlı ve çevik bir avcıdır.