Jurassic World Evolution 2: Erken Kretase Paketi
Jurassic World Evolution 2: Erken Kretase Paketi ile parklarınıza renk katın ve bir dizi etkileyici Kretase hayvanını keşfedin. Karada yaşayan dinozorlar ile uçan ve yüzen sürüngenler de dâhil olmak üzere dört heyecan verici tarih öncesi tür ile parkınızı genişletin. Bu heybetli türler bölgelerini yönetirken, birbirleriyle etkileşime girerken, hakimiyet için savaşırken ve etraflarındaki dünyaya akıllıca tepkiler verirken yepyeni davranışlar sergilediklerinde kendilerini her zamankinden daha canlı hissedecekler.