Jurassic World Evolution 2: Feathered Species Pack
Urozmaić swój Jurassic World z niezwykłym pakietem Jurassic World Evolution 2: Feathered Species. Wszystkie cztery nowe, przyciągające wzrok prehistoryczne gatunki – trzy dinozaury żyjące na lądzie i jeden latający gad – mogą pochwalić się wspaniałym opierzeniem, od gęstego pierza po delikatne pokrycie. Rozwijaj swój park jak nigdy dotąd i zagwarantuj swoim gościom niezapomniane doświadczenie z tymi zachwycającymi opierzonymi dodatkami.
– Nazwa Yutyrannusa oznacza „opierzonego tyrana”, ponieważ jest jednym z największych znanych opierzonych dinozaurów, które jedzą mięso. Imponujący grzebień na jego nosie służy wabieniu samic, a lekkie, ale gęste pierze zapewnia izolację w razie spadku temperatury.
– Jeholopter to niezwykle szybki i zwinny latający gad oraz najmniejszy latający gatunek w całej grze. Do dziś paleontolodzy znaleźli tylko jedne szczątki jeholoptera, ale należą do najlepiej zachowanych szczątek wszystkich pterozaurów, dając nam fascynujący wgląd w jego wygląd i zachowanie.
– Deinocheir to jeden z największych ornitomimozaurów, które kiedykolwiek odkryto, a jego kończyny przednie są dłuższe niż kończyny wszystkich innych dwunożnych dinozaurów. Ten charakterystyczny prehistoryczny gatunek, z dziobem przypominającym kaczy i szerokim garbem na grzbiecie, może wzbudzać strach, mimo że żywi się wyłącznie roślinami.
– Sinozauropteryks, mały, mięsożerny dinozaur, pokryty delikatnymi, przypominającymi włosy piórami i wymachujący swoim pasiastym ogonem. Sinozauropteryksy współpracują, polując w stadzie. Dinozaur ten został odkryty w 1996 r., a jego starożytne szczątki były nie tylko pierwszymi sugerującymi istnienie opierzonych dinozaurów, ale też wskazującymi, że opierzenie to mogło posiadać ubarwienie.