Jurassic World Evolution 2: Feathered Species Pack
Muhteşem Jurassic World Evolution 2: Feathered Species Pack ile Jurassic World'ünü genişlet. Karada yaşayan üç dinozor ve bir uçan sürüngeni içeren bu paketteki dört yeni ve dikkat çekici tarihöncesi tür, sık ya da yumuşacık fakat her şekilde muhteşem olan tüylerini sergiliyor. Parkını daha önce hiç olmadığı şekilde geliştir, bu dikkat çekici tüylü hayvanlar sayesinde misafirlerine unutamayacakları bir deneyim yaşat.