Jurassic World Evolution 2: pakiet „Późna kreda”
Zaprezentuj cztery nowe prehistoryczne gatunki w swoich parkach dzięki Jurassic World Evolution 2: pakiet „Późna kreda”. Ten inspirowany fascynującym okresem późnej kredy pakiet zawartości zawiera cztery urzekające gatunki, które żyły na lądzie, w morzu i w powietrzu ponad 65 milionów lat temu, począwszy od niepostrzeżenie szybujących po niebie łowców, a na jednym z największych dinozaurów w historii kończąc.