Jurassic World Evolution 2: pakiet prehistorycznych morskich gatunków
Zanurkuj w prastarą głębię i odkryj cztery nowe morskie gatunki w pakiecie prehistorycznych morskich gatunków w Jurassic World Evolution 2. Sprawdź swoje umiejętności zarządzania parkiem i umieść w lagunach łagodne olbrzymy, prehistoryczne gady i potężne, opancerzone drapieżniki. Te nowe okazy, zapierające dech w piersiach, z pewnością dostarczą Twoim gościom niezapomnianych podwodnych wrażeń.
– Archelon, którego nazwa oznacza „żółw-władca”, to największy odkryty jak dotąd żółw. Ten morski gad miał wielkie płetwy, dzięki którym mógł bardzo szybko pływać, a także hakowaty dziób, pomagający mu jeść ryby. Jego niesamowite rozmiary i skórzasta skorupa umożliwiały mu przemieszczanie się przez płytkie wody w epoce późnej kredy.
– Dunkleosteus, czyli potężna opancerzona ryba, grasował w otwartych wodach w okresie późnego dewonu. Jego olbrzymia i ostra szczęka operowała z niesamowitą siłą, co czyniło z tego żarłocznego drapieżnika jedną z najbardziej przerażających ryb tamtej ery.
– Szonizaur był olbrzymim i krągłym zwierzęciem, pełnym wdzięku gigantem w okresie późnego triasu. Pomimo ogromnego cielska ichtiozaur ten był zwrotnym myśliwym polującym w głębiach oceanu. Jego długa, smukła i bezzębna paszcza oznaczała, że mógł odstraszać potencjalne drapieżniki jedynie swoim rozmiarem.
– Spraw, by Twoje laguny przyciągnęły jeszcze więcej widzów, dzięki nowej platformie laguny. Została projektowana specjalnie dla archelona i notozaura, a ponadto oferuje gościom fantastyczne widoki niesamowitych nowych gatunków w naturalnym środowisku.