Jurassic World Evolution 2: Secret Species Pack
Showcase four new bioengineered hybrid dinosaurs in your parks with Jurassic World Evolution 2: Secret Species Pack. These magnificent additions feel more alive and detailed than ever before, giving your guests a unique and memorable experience as they marvel at the stunning new species, including fan-favourite bioluminescent variations, making nighttime an awe-inspiring experience.
Stegoceratops, one of Dr. Henry Wu’s creations, was first showcased in Universal Pictures and Amblin Entertainment’s 2015 film, Jurassic World on Dr. Wu’s computer. The Stegoceratops’ intimidating horns coupled with its spiked tail, neck, and back make this armoured species a formidable foe.
Ankylodocus, the largest bioengineered species, boasts sharp spikes on its back and a clubbed tail for defence. This colossal species’ defensive capabilities are unrivalled.
Spinoraptor is a genetically modified species. This predator possesses the cunning and ferociousness of its parent species: the Velociraptor and Spinosaurus. As a social creature the Spinoraptor requires a small group to remain content within their habitats.