Jurassic World Evolution 2: pakiet Secret Species
Zaprezentuj w swoich parkach dzięki pakietowi Jurassic World Evolution 2: Secret Species nowe dzieło bioinżynierii: cztery hybrydowe gatunki dinozaurów. Te wspaniałe okazy teraz wydają się jeszcze bardziej plastyczne i żywe; zapewnią twoim gościom unikalne i niezapomniane wrażenia. Widzowie nie będą mogli wyjść z podziwu na widok niesamowitych nowych gatunków, w tym ulubionych przez fanów bioluminescencyjnych wariantów, które każdą noc w grze zamienią w zachwycające widowisko.
Stegoceratops, jedno z dzieł doktora Henry'ego Wu, po raz pierwszy został zaprezentowany w roku 2015, w wyprodukowanym przez Universal Pictures i Amblin Entertainment filmie Jurassic World – pojawił się tam jednak tylko na ekranie komputera. Groźne rogi stegoceratopsa, jego kolczasty ogon, szyja i grzbiet czynią ten solidnie opancerzony gatunek trudnym przeciwnikiem.
Ankylodok, największy ze zrodzonych w wyniku bioeksperymentów gatunków, może pochwalić się ostrymi kolcami na grzbiecie i maczugowatym ogonem, służącym do obrony. Żaden inny gatunek nie dorównuje temu gigantowi defensywną potęgą.
Spinoraptor to gatunek zmodyfikowany genetycznie. To drapieżnik, posiadający spryt i zaciekłość obu swoich przodków: welociraptora i spinozaura. Spinoraptor jest stadną istotą, potrzebuje więc małej grupki osobników swego rodzaju, aby czuć się dobrze w swoim habitacie.