Jurassic World Evolution 2: Park Managers' Collection Pack
Discover a range of iconic species with the Jurassic World Evolution 2: Park Managers’ Collection Pack. From legendary giants of the oceans and skies, to the most diminutive of prehistoric creatures to walk the earth, these four new species will bring your parks to life and give your guests a reason to visit!