JWE 2: pakiet kolekcjonerski kierownika parku
Odkryj całą gamę kultowych gatunków dzięki Jurassic World Evolution 2: pakietowi kolekcjonerskiemu kierownika parku. Od legendarnych gigantów niebios i oceanów po najmniejsze prehistoryczne stworzenia, jakie chodziły po Ziemi!