Jurassic World Evolution 3
Zbuduj własny Jurassic World jak nigdy dotąd. Wychowuj kolejne pokolenia zapierających dech w piersiach dinozaurów – po raz pierwszy w serii z młodymi osobnikami.
W kolejnej odsłonie nagradzanej serii – Jurassic World Evolution 3 – budujesz i prowadzisz własny Jurassic World.
Masz do dyspozycji ponad 80 niesamowitych prehistorycznych gatunków, a 75 z nich pozwala zarządzać rodzinami dinozaurów, hodować je i pielęgnować przez całe pokolenia. Opiekuj się nimi od fliglarnych młodych po imponujące dorosłe, z odrębnymi wariantami samic, samców i młodych osobników.
Goście parku będą zachwyceni, obserwując te majestatyczne stworzenia. Zobacz, jak nawiązują relacje społeczne i reagują na tętniący życiem świat wokół nich.
Twórz zapierające dech w piersiach parki dzięki nowym narzędziom do tworzenia, których jeszcze nie było w serii Jurassic World Evolution! Od przełomowego edytora terenu po modułową konfigurację scenerii – buduj i dopracowuj każdy element parku od podstaw.
Twórz i przesyłaj międzyplatformowe kreacje i dziel się nimi poprzez Frontier Workshop. Przeglądaj najlepsze dzieła społeczności. Umieszczaj je we własnej grze. Twórz parki, budynki i wybiegi, które możesz udostępnić innym graczom.
Dołącz do znanych postaci z uniwersum Jurassic, w tym dr. Iana Malcolma. Zagraj w nieliniową kampanię na rozległej mapie świata pełnej kultowych lokalizacji takich jak Badlands w Montanie czy niespotykanych dotychczas w serii jak Japonia. We wszystkich z nich czekają nowe wyzwania. Każda decyzja wystawi na próbę twoje umiejętności zarządzania parkiem. Równoważ realizację ludzkich interesów z dążeniem do integracji dinozaurów we współczesnym świecie.
Musisz dbać o reputację w trzech wpływowych sektorach branżowych. Sprostaj wymaganiom różnych właścicieli parków. Uwaga: nie wszystkim zależy na dobrobycie dinozaurów.