Dyk ned i en fortælling, der er inspireret af de dramatiske begivenheder i Jurassic World Rebirth. Tag kontrol over tre tophemmelige lokationer, og mød fire nye dinosaurer, herunder den skrækindjagende distortus rex!
Distortus rex er den første af sin slags med unikke drabsanimationer og enorm aggression. Sæt dit anlægs sikkerhed på prøve mod en utrættelig dinosaur, der tester dig og dine medarbejderne til det yderste.
Et beregnende rovdyr, der kombinerer velociraptorens snilde med pterosaurens dominans i luften – en sand udfordring at holde indespærret. Fordi de kan flyve, kan de nå langt omkring i deres jagt på bytte, og de angriber fra luften.
Den ikoniske art fra filmen, inklusive en helt ny juvenil variant. Med søjlelignende ben til at bære sin enorme vægt og sin lange, slanke hale bringer titanosaurus kolossal styrke til den forhistoriske dal på Île Saint-Hubert.
Lås op for flere skins og voksne varianter fra Jurassic World Rebirth-filmen, som du kan bruge med de arter og køretøjer, du allerede har.
Brug den nye teknologi til at holde farlige rovdyr i hovedanlægget, studere enorme dinosaurer i den vidtstrakte forhistoriske dal og fremstille amfibiske vidundere i Riverside-laboratoriet. Mens du samtidig udvider et geotermisk strømnetværk og administrerer en fælles kontantbeholdning på hele øen.
Udvid dine forskningsanlæg med hundredvis af autentiske landskabs-elementer og mere end 35 arbejdstegninger på Île Saint-Hubert. Opfør geotermiske rørledninger, tilskuerpladser og ikoniske bygninger fra filmen som Qualtech-benzintanken. Afdæk mysterierne bag øens de tårnhøje templer og mayaarkitektur, så dine lokationer fremstår naturlige og uberørte af videnskabens fremskridt.
Levér strøm til dine anlæg med naturlig geotermisk energi. For første gang i serien kan du nu bygge og administrere et omfattende netværk af underjordiske rør, der sørger for stabil levering af strøm til hele dit anlæg, så det hele fungerer fejlfrit!