Jurassic World Evolution 3: Wetlands
Oplev et nyt vådområde, og udgrav tre nye bjergtagende dinosaurfamilier og nye sumpede omgivelser med Jurassic World Evolution 3: Wetlands Pack.
Tryllebind dine gæster med den glubske Irritator, den luskende Austroraptor og den lynhurtige Hypsilophodon, samt deres unikke familier. Byg disede vandområder med hundredvis af kulisser og tretten plantegninger med et bådeskur, rustne hytter og træpontoner, der er inspireret af vådområder og vandløb.
Irritator er en glubsk spinosauridae fra den tidlige kridttid, som kan klare sig på både land og i vandet. Det elegante trekantede kranie, unikke næseborsplacering og skarpe tænder gør denne alsidige kødæder til ekspert i at finde fisk på dybt vand og i at jage dinosaurer på landjorden. Irritators familie har unikke dimorfiske mønstre og flotte farver, som vil imponere gæsterne.
Austroraptor, der er en af Velociraptorens større slægtninge, er et fiskeelskende rovdyr fra den sene kridttid. Denne art, hvis kæbe er perfekt til at fange fisk, ses ofte luske rundt ved fiskefoderautomater eller på jagt efter et bytte på land, og det gør den til en ideel tilføjelse til enhver ny indhegning med vådområdetema.
Hypsilophodon, der er bygget til at være hurtig, er en let planteæder fra den tidlige kridttid, der var vild med varme og sumpede omgivelser. Disse flokdyr med hårde hovedskaller brugte deres stærke næb til at kværne sig gennem lavtliggende planter – perfekt til indhegninger med masser af blade.
Indret frodige, åbne områder eller disede sumpe med de mange kulisser og tretten nye plantegninger. Brug de unikke indretningsgenstande til at give Irritator en træbro at svømme rundt om, lav en fiskefoderautomat i en nedsunken båd til Austroraptor, eller lys op i din Hypsilophodons indhegning med flotte lanterner.
Indret dine parker, og imponér dine gæster med rustne griller, insektlamper og hytteinspirerede bygninger med Jurassic World Evolution 3: Wetlands Pack.