Jurassic World Evolution 3: Wetlands
Her biri kendi farklı aile birimine sahip yırtıcı Irritator, sinsi Austroraptor ve hızlı Hypsilophodon ile ziyaretçilerini büyüle. Yüzlerce manzara eşyasının yanı sıra bir kayıkhane, paslı kulübeler ve ahşap dubalar da içeren on üç taslakla bataklık ve sulak alanlardan ilham alan sisli su kenarı alanları inşa et.
Irritator; erken Kretase döneminden yırtıcı, yarı sucul bir spinosauriddir. Üçgen şeklinde şık bir kafatası, eşsiz burun deliği konumu ve keskin dişleriyle bu çok yönlü etobur, derin sularda balık bulma ve karada dinozorları avlama konusunda çok beceriklidir. Irritator'ın aile birimi, kendine özgü dimorfik örüntüler ve zengin renkler ile doğar.
Velociraptor'ın büyük akrabalarından Austroraptor Geç Kretase dönemden balık seven bir etoburdur. Balık yakalamak için evrimleşmiş bir çeneye sahip olan bu tür, balık sürülerinin etrafında ve karadaki canlı avların peşinde görülebilir, bu da bu türün bataklık temalı her yeni alana uygun olmasını sağlar.
Hız için evrilmiş Hypsilophodon, Erken Kretase dönemde yaşamış ve bataklık ortamlarını seven, hafif bir otoburdur. Sürü hâlinde yaşayan, keskin ibiklere sahip bu iyi ayaklı dinozorlar, kısa bitkileri yemek için güçlü gagalarını kullanır. Bol yeşillikli alanlar için mükemmel seçimdir.
Bol miktarda farklı manzara parçası, on üç yeni taslak ve çok çeşitli eşyalarla yemyeşil açık alanlar veya yoğun sisli bataklıklar oluştur. Eşsiz sahne parçalarını kullanarak Irritator'a yüzmesi için tahta bir rıhtım yap; Austroraptor için batık gemi temalı bir balık yemliği oluştur; veya fenerlerin iç ısıtan parıltısıyla Hypsilophodon kafesini aydınlat.