Just Cause 4 Gold Gear Pack
Zaopatrz się w specjalny Pakiet złotego wyposażenia, a uzyskasz dostęp do złotej strzelby z funkcją strzelania smugową amunicją rykoszetującą oraz złotego wingsuita i spadochronu.