JUST CAUSE 4
Just Cause 4 Reloaded, yepyeni bir paketle geniş ve patlayıcı bir oynanış deneyimi sunuyor! Just Cause 4 Reloaded, yeni premium içeriklerin yanı sıra, daha önce yayınlanan tüm oyun geliştirmelerini ve eklentilerini içeriyor.
Wingsuit'inle göklere yüksel - Özgürce Skydive, Base Jump ve Free Dive yap! Şiddetli kasırgalar ve tropik şimşek fırtınaları gibi ekstrem hava koşullarında düşmanlarınla savaş!
İsyana öncülük ederek yüksek teknolojili özel askeri organizasyon Black Hand'in bileğini bük. Şimdiye kadarki en azılı, becerikli ve öngörülmez düşmanın Gabriela Morales ile yüzleş.
Ücra bir köşede çatışmalara, sırlara ve tehlikeye ev sahipliği yapan Güney Amerika ülkesi Solis'i keşfet. 100 kilometrekarelik egzotik oyun alanındaki yağmur ormanlarının, çöllerin ve karlı dağ zirvelerinin tadını çıkar.