Kanka
Du er en del af et frivilligt hold, der sendes til SP-01, efter tidligere ekspeditioner forsvandt uden kontakt. Missionen går galt, før den for alvor begynder: jeres skib rammes under nedstigningen, gruppen nødlander, og den eneste vej videre er at finde sammen igen, blive stærkere og finde en vej hjem uden at efterlade nogen.
SP-01 er en farlig forskningsplanet præget af forsvundne ekspeditioner, ødelagte ruter, aggressive væsner og organiserede fjendtlige fraktioner.
Rejsen begynder nær nedstyrtningsstedet. Derfra bevæger holdet sig mod Dustline Camp, en tidlig hub for missioner, crafting, reparationer, progression og forberedelse til næste skridt dybere ind på planeten.
Den aktuelle alpha fokuserer på den første spilbare del af loopet: crash recovery, tidlige missioner, kamp, crafting, progression og Dustline Camp-flowet.
Dette er en tidlig alpha-build, ikke en endelig demo. Forvent bugs, manglende indhold, balanceproblemer og ufærdige områder.