Kanka
Kanka ialah sci-fi action RPG / third-person shooter berasaskan co-op untuk 1–4 pemain.
Anda adalah sebahagian daripada pasukan sukarelawan yang dihantar ke SP-01 selepas ekspedisi terdahulu hilang tanpa sebarang hubungan. Misi menjadi kacau sebelum ia benar-benar bermula: kapal anda ditembak semasa turun, skuad crash-land, dan satu-satunya jalan ke hadapan ialah berkumpul semula, menjadi lebih kuat, dan mencari jalan pulang tanpa meninggalkan sesiapa.
SP-01 ialah planet penyelidikan berbahaya yang dibentuk oleh ekspedisi hilang, laluan rosak, makhluk agresif, dan faction musuh yang tersusun.
Setiap class bertujuan memberi skuad kelebihan berbeza semasa missions dan combat encounters.
Ini ialah early alpha build, bukan final demo. Bugs, missing content, balance issues, dan unfinished areas dijangka akan berlaku.