Kanka
Kanka, 1–4 oyuncu için co-op öncelikli sci-fi Action RPG / üçüncü şahıs nişancı oyunudur.
Önceki keşif ekipleriyle bağlantı kesildikten sonra SP-01’e gönderilen gönüllü bir ekibin parçasısınız. Gemi iniş sırasında vurulur, ekip kaza yapar ve tek yol yeniden toparlanmak, güçlenmek ve kimseyi geride bırakmadan eve dönmenin yolunu bulmaktır.
SP-01; kayıp keşif ekipleri, hasarlı rotalar, saldırgan yaratıklar ve organize düşman fraksiyonlarla dolu tehlikeli bir araştırma gezegenidir.
Yolculuk Crash Site yakınında başlar ve görevler, crafting, onarımlar ve karakter gelişimi için ilk merkez olan Dustline Camp’e uzanır.
Kanka tek başına oynanabilir, ancak 1–4 oyunculu co-op için tasarlanmıştır. Class rollerini birleştirin ve çatışmalarda birbirinizi destekleyin.
Bu erken alpha build’idir, final demo değildir. Bug’lar, eksik içerikler, denge sorunları ve tamamlanmamış alanlar beklenmelidir.