Kao the Kangaroo: Artbook
Da Vinci, Picasso, Michelangelo… and now Kao the Kangaroo! Unleash the art of the world of Kao the Kangaroo with the Kao the Kangaroo Artbook (who came up with that name?). Featuring concept art, renders and even a few secrets, the Kao the Kangaroo Artbook is the perfect piece of digital art that you can own without falling into the dark clutches of NFTs.