Kao the Kangaroo: Artbook
Da Vinci, Picasso, Michał Anioł… a teraz Kao the Kangaroo! Uwolnij potencjał tkwiący w sztuce świata Kao the Kangaroo i sięgnij po Kao the Kangaroo Artbook (kto wymyślił tę nazwę?). Album zawiera grafiki koncepcyjne, rendery, a nawet kilka sekretów. Zdobądź kolekcję wybitnych dzieł sztuki cyfrowej bez wkraczania w mroczny świat niewymienialnych tokenów.