Kao the Kangaroo: Oh! Well DLC
Guide Kao through new challenges set to test his skills. Jump, punch, climb and slide in this brand new playable content pack. There’s a host of fearsome new drip added to Kao’s closet. Look the part with 5 new outfits to unlock, tailor made to strike fear into the hearts of Kao’s enemies… and friends and family!