Kao the Kangaroo: Oh! Well DLC
Przeprowadź Kao przez nowe wyzwania, które wystawią jego umiejętności na próbę. Skacz, uderzaj, wspinaj się i ślizgaj w tym nowym pakiecie z wyjątkową zawartością. Garderoba Kao właśnie się powiększyła i pęka w szwach od przerażających kreacji. Nastrój się na potworności dzięki pięciu nadchodzącym kostiumom uszytym tak, by zasiać strach w sercach wrogów Kao… a także przyjaciół i rodziny!