Kao the Kangaroo: Oh! Well DLC
Kao yeni mücadelelerde becerilerini sınayacak, ona rehberlik et! Bu yepyeni oynanabilir içerik paketi ile bol bol zıpla, yumrukla, tırman ve kay. Kao’nun gardırobu bir sürü klas kıyafetle zenginleşti. Onu düşmanlarına (ve hatta arkadaşlarına ve ailesine de) korku salmak için özene bezene tasarlanmış 5 yeni kıyafetle donat!