Kao the Kangaroo: Soundtrack
Get them kangatoots tapping, the EPIC soundtrack of Kao the Kangaroo is here! All the beats you excessively headbanged to while you were booping snoots are now available! It’s the perfect soundtrack for any furry convention, Pro Wrestling intro, or tender moment with your Kao body pillow!