Kao the Kangaroo: Soundtrack
Kangurza noga – EPICKA ścieżka dźwiękowa z Kao the Kangaroo jest już dostępna! Wsłuchaj się w rytmy, które towarzyszyły Ci podczas wygibasów na wyspie. Te kawałki urozmaicą każdy zjazd futrzaków, nadadzą się na intro dla zapaśnika albo umilą chwile relaksu podczas wtulania się w poduszkę… oczywiście w kształcie Kao.