Kao the Kangaroo: Summer Drip Free DLC
Look like a respectable sailor ready for a new voyage, or the pool party look ready for a good time!
Unlock two free outfits just in time for summer! The Summer Drip DLC includes two full outfits (two separate items in each) that can be mixed and matched with other items in-game!