Davranışlarından zekâ fışkırmıyor olabilir ama en azından öyleymiş gibi görün! İki kıyafet seti ile (toplam dört parça içeriyor) Kao, zehir gibi bir zekâya sahipmiş gibi giyinebilir veya kıyafetine klas dokunuşlar katabilir. Hem de cebinden bir kuruş çıkmadan!