Karate Survivor
Zostań mistrzem sztuk walki we wciągającej surwiwalowej grze roguelite inspirowanej filmami akcji z lat 80. Używaj otoczenia i improwizowanej broni, ucz się nowych technik i twórz niszczycielskie kombinacje, aby zwalczyć hordy zbirów i bandytów! Karate Survivor oferuje intensywną i szybką walkę, w której improwizacja i kreatywność są kluczem do przetrwania na ulicy.
Improwizowana walka. Używaj do pokonania swoich wrogów wszystkiego, co wpadnie ci w ręce. Plastikowe flamingi, rączki od mopów, a nawet zabawkowe młotki dla dzieci zamienią się w śmiertelną broń we właściwych rękach.
Dynamiczne kombinacje. Mnóstwo różnych ataków pozwoli ci stworzyć nowe kombinacje, nawet do sześciu ataków w ciągu, i dostosować je do twojego stylu walki. Próbuj i odkrywaj najskuteczniejsze kombinacje.
Różnorodne lokacje i walki z bossami. Walcz w różnych miejscach. W każdym znajdziesz inne szczegóły i przedmioty do używania w walce. W każdej lokacji stocz walkę z potężnym bossem, który przetestuje twoje umiejętności na maksa.
Szybka rozgrywka: Zanurz się w świat szybkich i intensywnych ulicznych bijatyk. Przetestuj swoje umiejętności sztuk walki i surwiwalowe instynkty w pełnych akcji potyczkach zainspirowanych pełnymi adrenaliny scenami z filmów akcji, które zawsze zapewnią ci wystrzałowe wrażenia. Walcz szybko, precyzyjnie i bez litości.