KARDS - The World War II Card Game
KARDS, tüm özelliklerin en başından itibaren açık olduğu tamamen ücretsiz bir oyundur. Tüm kartları olağan oynanış, günlük görevler ve kapsamlı bir başarı sistemi aracılığıyla kazanabilir ve böylece kendi kart koleksiyonunu oluşturabilirsin.
KARDS, aşina olunan kart oyunu unsurlarını, stratejik derinlik ve taktik çeşitlilik sağlayan yenilikçi mekaniklerle harmanlar. Her kart oyununda olduğu gibi, rakibini yenmek için savaşa gitmeden önce destelerini oluşturur ve stratejilerini planlarsın.
Desten, savaş mücadelelerini destekleyecek askeri birliklerin ve emirlerin bir kombinasyonundan oluşur. Zafere ulaşmanın anahtarı olduğuna inandığın stratejiye göre, desteni birliklerden ve bu amaca hizmet eden emirlerden oluşan bir kombinasyon şeklinde oluşturacaksın.