KarmaZoo
W KarmaZoo chodzi o pomaganie innym, współpracę i odnajdowanie ukojenia we współpracy – nawet gdy wszystko idzie nie tak. Wspólnie przeżywajcie wyjątkowe chwile i nawiązujcie relacje z absolutnie losowymi graczami online. Współpracujcie i zbierajcie najcenniejszy zasób: karmę.
Ustaw się tak, aby zdobyć punkty! Musicie trzymać się razem, a więc pomóż towarzyszom w osiągnięciu celów, a nawet poświęć się, aby mogli przebić się przez zabójcze przeszkody. Za każdy dobry uczynek, taki czy inny, zdobywasz słodką karmę, za którą odblokujesz nowe postacie lub zdolności do przyszłych pętli.
Odwiedzili cię w domu przyjaciele lub rodzina? Totem to dodatkowy lokalny tryb gry, idealny do rozgrywania na jednym ekranie. To turniej, w którym do 8 graczy mierzy się w błyskawicznych i dynamicznych mini-grach.
Zarówno nowi, jak i doświadczeni gracze mogą zagrać i pomóc swojej drużynie zdobyć karmę na różne sposoby. Znajdź swoją metodę! Gra jest dostępna 22 językach i obsługuje wspólne rozgrywki dla PC i konsol. Są też prywatne poczekalnie do rozgrywania pętli i totemów ze znajomymi. Do zobaczenia w zoo!