KarmaZoo
KarmaZoo insanlara yardım etmek, birlikte çalışmak ve işler ters gittiğinde bile mutluluğu işbirliğinde bulmakla alakalıdır. Çevrimiçi tamamen rastgele oyuncularla eşsiz anlar paylaşın, gerçek bağlantılar kurun, işbirliğiyle başarıya ulaşın ve en ama en kıymetli kaynak olan Karma'yı toplayın.
Puan kazanmak için çaba göster! Birlikte hareket etmeli, takım arkadaşlarının hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmalı ve hatta yeri geldiğinde iyi bir arkadaş olup ölümcül engelleri aşmalarına yardımcı olmak için kendini feda etmelisin. Öyle ya da böyle yaptığın her iyi şey sana gelecekteki Döngüler için yeni karakterlerin ve yeteneklerin kilidini açabilmeni sağlayan Karma kazandırır.
Arkadaşlarını veya aileni evinde mi ağırlıyorsun? Totem, tek bir ekranda oynamak için mükemmel bir ekstra yerel oyun modudur. En fazla 8 oyuncuyu bir dizi çılgın ve hızlı mini oyunda karşı karşıya getiren bir turnuvadır.
Yeni oyuncular da deneyimli oyuncular da farklı yollarla oynayabilir ve takımlarının Karma kazanmasına yardımcı olabilir. Sen de kendi tarzını bulacaksın! 22 dilde mevcut olan oyunumuzda PC ve konsol arası çapraz platform desteğinin yanı sıra arkadaşlarınla Döngülerin ve Totemlerin tadını çıkarabileceğin özel çevrimiçi odalar bulunuyor. Hayvanat Bahçesi'nde görüşürüz!