Karos
Karos. Rebirth to klasyka gatunku MMORPG, z niesamowitym światem fantasy, w którym znajdziesz najbardziej niezwykłe przygody. Różnorodne lokacje, duża liczba lochów i potworów sprawią, że zanurzysz się w ten świat!
PvP odgrywa ważną rolę w świecie Azmary. Bohaterowie nie tylko mają szansę walczyć między sobą, zwłaszcza w tym celu toczą wielkie bitwy o lokalizacje i arenę PvP. Twój bohater będzie absolutnie wyjątkowy dzięki personalizacji postaci, szerokiej gamie kostiumów oraz niesamowitym wierzchowcom i zwierzakom.
Ogromna liczba profesji i klas, bitwy pomiędzy frakcjami i gildiami, najazdy na lochy, zaawansowany system rzemiosła — dżentelmenski zestaw mechanik MMORPG, dzięki któremu zawsze będziesz zainteresowany grą! Jednocześnie w grze znajdują się również oryginalne znaleziska — na przykład magiczny system energii Fletta! Regularne otwieranie nowych serwerów pozwoli Ci łatwo dołączyć do grona bohaterów Azmary!
Karos. Rebirth to gra łatwa do nauczenia, ale trudna do opanowania, która będzie interesująca zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych fanów MMORPG.