Karos
MMORPG türünün klasik bir oyunu, çeşitli aktivitelerle dolu heyecan verici, açık bir dünyayı keşfedin! Azmara bekliyor!
Karos. Rebirth, en sıra dışı maceraları bulacağınız muhteşem bir fantastik dünyaya sahip, MMORPG türünün bir klasiğidir. Çeşitli konumlar, çok sayıda zindan ve canavar, sizi bu dünyaya balıklama daldıracak!
PVP, Azmara dünyasında önemli bir rol oynuyor. Kahramanlara sadece birbirleriyle savaşma şansı verilmiyor, özellikle bunun için konumlar ve PVP arenası için büyük savaşlar veriyorlar. Kahramanınız, karakter özelleştirmesi, çok çeşitli kostümler ve harika binekler ve evcil hayvanlar sayesinde kesinlikle benzersiz olacak.
Çok sayıda meslek ve sınıf, gruplar ve loncalar arasındaki savaşlar, zindan baskınları, gelişmiş bir işçilik sistemi - her zaman oynamakla ilgileneceğiniz bir centilmen MMORPG mekaniği seti! Aynı zamanda oyunda orijinal bulgular da var; örneğin Fletta sihirli enerji sistemi! Düzenli olarak yeni sunucular açmak, Azmara'nın kahramanlarının saflarına kolayca katılmanızı sağlayacak!
Karos. Rebirth, hem yeni başlayanlar hem de deneyimli MMORPG hayranları için ilginç olacak, öğrenmesi kolay ama ustalaşması zor bir oyundur.