Kaze and the Wild Masks
Kaze and the Wild Masks to zainspirowana latami 90. platformówka, w której udajesz się w podróż po Crystal Islands. Wciel się w Kaze i uratuj przyjaciela Hogo przed klątwą, która sieje chaos na archipelagu. Staw czoła wściekłym warzywom, przywołując moce Wild Masks. Rzucaj się na przeciwników niczym tygrys, szybuj przez przestworza jak orzeł, biegaj ze zwinnością jaszczurki i obudź w sobie rekinią naturę w morzu.