Ken Follett's The Pillars of the Earth
XII-wieczna Anglia: W czasach ubóstwa i wojen małe miasteczko rozpoczyna budowę katedry, która ma przynieść bogactwo i bezpieczeństwo ich mieszkańcom. Losy i życie różnych osób splatają się w ludzkiej walce o przetrwanie. Fabuła oparta na światowym bestsellerze Kena Folletta „Filary Ziemi”.
Oparta na światowym bestsellerze Kena Folletta gra „The Pillars of the Earth” opowiada historię mieściny o nazwie Kingsbridge w całkowicie nowy, interaktywny sposób. Wciel się w postać Jacka, Alieny lub Philipa i zmieniaj bieg wydarzeń z książki poprzez eksplorację, podejmowanie decyzji i dialogi.
XII-wieczna Anglia: W czasach wielkiego ubóstwa i wojen małe miasteczko rozpoczyna budowę katedry, która ma przynieść bogactwo i bezpieczeństwo ich mieszkańcom. Losy i życie różnych osób splatają się w ludzkiej walce o przetrwanie. Mnich Philip zostaje przeorem małego opactwa w Kingsbridge.
W tym samym czasie chłopiec imieniem Jack jest wychowywany w lesie przez wykluczoną ze społeczności matkę. Terminuje w zakładzie kamieniarskim i tym samym otwiera sobie drogę do kariery uzdolnionego mistrza budowniczego. Wraz z okrytą hańbą szlachcianką Alieną Jack i Philip rozpoczynają budowę najwspanialszej katedry w dziejach Anglii.