Kena: Scars of Kosmora
Kena, som nu er en erfarne Spirit Guide, rejse til den mystiske ø Kosmora i sin søgen efter en kur mod sin lidelse og for at genoptage forbindelsen med en ven fra fortiden.
Hendes søgen afdækker en glemt og farlig form for Spirit Guiding og introducerer hende for åndelige følgesvende, hvis element-kræfter hun kan tøjle og bruge til at løse hovedbrud og besejre fjender.
I Kena: Scars of Kosmora kan du udforske en farverig ø fuld af skjulte hemmeligheder, omvandrende ånder og mangfoldige kulturer. Væk ældgamle templer forbundet til Kosmoras skjulte fortid for at rense en kraftfuld korruption, der er ved at opsluge landet.
Spil som Kena – en åndeguide, som hjælper forpinte ånder, der forsøger at stige op. Udforsk en overdådig verden i dette historiedrevne spil fyldt med eventyr, action og nervepirrende kampe.
Slå dig sammen med naturånder, som vil hjælpe dig på din rejse. Få deres kræfter til at vokse sig større, og udnyt dem til at løse hovedbrud, bekæmpe fjender og udforske Kosmora.
Lær at mestre nye naturkræfter og kraftfulde åndeguideteknikker for at sejre i forræderiske og varierede kampe, som fører til episke boss-opgør.
Rejs til den mystiske ø Kosmora. Udforsk frodige regioner, der hver har sine egne særlige samfund, og lær om øens glemte fortid, mens du afdækker hemmeligheder, som blev begravet for længe, længe siden.